Reklamace
Vyskytl se u Vašeho produktu nějaký problém, či závada? Kontaktujte nás buď telefonicky (+420 776 659 689), nebo e-mailem (reklamace@turanka.cz).
Záruční oprava
Pomůžeme Vám s dohledáním objednávky i pokud nemáte původní fakturu* a budeme Vás sami kontaktovat a vést dále, aby jsme reklamaci vyřídili co možná nejrychleji a k Vaší maximální možné spokojenosti. Před zaregistrování reklamace od nás dostanete RMA číslo, pod kterým bude tato reklamace dále vyřizována.
* fakturu lze dohledat podle Jména/Příjmení, čísla objednávky, emailu, popř. sériového čísla dané položky
Mimozáruční oprava
Nefunguje myš, klávesnice a další podle Vašich představ a přitom už vypršela záruční lhůta? Umíme i to!
Kromě jednoduché instalace náhradních dílů z originální výroby daného výrobce (náhradní bezdrátové přijímače, adaptéry, kabely atp.) umíme opravit i závady, které by jinak znamenaly nutnost koupě nového výrobku. Typickým příkladem jsou třeba "proklikané" myšky s nechtěnými dvojkliky, či polité klávesnice. Oprava vždy probíhá výměnou za stejný, nebo lepší náhradní díl, po dokončení opravy je pak zařízení osazeno novými kryty (pokud dojde při demontáži k jejich poškození).